Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Makro Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Makro Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Trlicová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:39:34Z
dc.date.available 2010-07-15T01:39:34Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3333
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se zabývám analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků spo-lečnosti Makro Zlín. Průzkum a následná analýza byla prováděna u zákazníků výše zmíně-né společnosti. Jako prostředek průzkumu jsem si vybrala dotazník. Obsahuje 11 otázek a oslovila jsem v něm 100 zákazníků. Cílem průzkumu bylo zmapování současného stavu smýšlení zákazníků a v návaznosti na zjištěné skutečnosti pak možnosti zkvalitnění nabízených služeb cs
dc.format 74 s. cs
dc.format.extent 663991 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject služby cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject průzkum spokojenosti cs
dc.subject nákup cs
dc.subject orientace na zákazníka cs
dc.subject customer en
dc.subject services en
dc.subject questionnaire en
dc.subject research of satisfaction en
dc.subject purchase en
dc.subject orientation to customer en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Makro Zlín cs
dc.title.alternative The satisfaction analysis of customers of the Makro Zlín en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lesková, Lenka
dc.date.accepted 2007-06-11
dc.description.abstract-translated In my bachelor's diploma work, I tried to make the analysis of the research of customers' satisfaction of the company Makro Zlín. The research and the following analysis was made at customers of already mentioned company. As a tool for the research, I decided to use a questionnaire. The questionnaire consists of 11 questions and I asked 100 of cus-tomers. The aim of the research was the current position of thinking of customers and then, based on this result, the possibility of improvement of provided services. en
dc.description.department Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/122 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public sector administration and regional development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 5777
dc.date.assigned 2007-03-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
trlicová_2007_bp.pdf 648.4Kb PDF View/Open
trlicová_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
trlicová_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account