Disharmonické výchovné prostředí rodiny a jeho vliv na vývoj dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Disharmonické výchovné prostředí rodiny a jeho vliv na vývoj dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bakošová, Zlatica
dc.contributor.author Nováková, Zita
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:21Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:21Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33369
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá vliv disharmonického výchovného prostředí rodiny na vývoj dítěte z jeho pohledu. Má teoreticko- empirický charakter. Zabývá se jak rodičovskými a dětskými potřebami, tak interakčními problémy, ke kterým dochází mezi rodiči a dětmi. Dále poukazuje na vliv stabilního rodinného prostředí na vývoj osobnosti dítěte. V části práce, která se zabývá disharmonickým prostředím rodiny, uvádíme přehled typologie a klasifikace disharmonického prostředí, zjišťujeme nejčastější výchovné problémy dětí a potřebu stabilizace a socializace dětí do rodiny a společnosti. Závěr práce je věnován formám pomoci, a to rodině a přátelům, státní a nestátní formě pomoci.
dc.format 75
dc.format.extent 1091298
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodinné prostředí cs
dc.subject disharmonické prostředí cs
dc.subject osobnost dítěte cs
dc.subject potřeby cs
dc.subject výchovné problémy cs
dc.subject socializace cs
dc.subject formy pomoci cs
dc.subject family environment en
dc.subject discordant environment en
dc.subject child´s personality en
dc.subject needs en
dc.subject educational problems en
dc.subject socialization en
dc.subject help forms en
dc.title Disharmonické výchovné prostředí rodiny a jeho vliv na vývoj dítěte
dc.title.alternative A Discordant Formative Family Background and its Influence on the Child
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2015-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelory thesis explores the influence of discordant educational family environment on the child´s development from its poin of view. It is theoretical and empirical. The thesis investigates both parental and child´s needs and interactive problems there are between parents and their children. It also points at the influence of solid family environment on the child´s development. In the part of the thesis that investigates discordant family environment we state the main points of typology and classification of discordant environment, we determine the most frequent children´s problems and the need for their stabilization and socialization to the family and society. The end of the thesis is devoted to the help form, exactly family and friends, state and non- state forms of help.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 39044
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-29


Files in this item

Files Size Format View
nováková_2015_dp.pdf 1.040Mb PDF View/Open
nováková_2015_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
nováková_2015_op.docx 20.50Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account