Rodinná výchova jako prevence sociálně patologických jevů z pohledu multidisciplinárního týmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rodinná výchova jako prevence sociálně patologických jevů z pohledu multidisciplinárního týmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Spurná, Olga
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:27Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:27Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33407
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na rodinu a výchovu, zejména na její preventivní působení proti vlivům sociálně patologických jevů. Teoretická část práce charakterizuje význam socializace, rodiny a výchovy na rozvoj osobnosti, a vyjadřuje, jak tyto faktory potlačují negativní chování dětí a mládeže. Práce vysvětluje, co jsou to sociálně patologické jevy, objasňuje rozdíl mezi agresí a agresivitou, vymezuje některé poruchy chování dětí a mládeže. Praktická část práce popisuje názory odborníků, pracujících v sociální oblasti, na skutečnosti, které zapříčiňují negativní chování dětí a mládeže, a mapuje návrhy, doporučení, která působí proti sociálně patologickému chování.
dc.format 78 s. (142 121), přílohy 14 s
dc.format.extent 12870656
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject agrese cs
dc.subject důslednost cs
dc.subject hranice cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject multidisciplinární tým cs
dc.subject poruchy chování cs
dc.subject prevence cs
dc.subject rodina cs
dc.subject socializace cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject výchova cs
dc.subject aggression en
dc.subject aggressivity en
dc.subject consistency en
dc.subject margin en
dc.subject communication en
dc.subject multidisciplinary team en
dc.subject behavioural disorder en
dc.subject prevention en
dc.subject family en
dc.subject socialization en
dc.subject socially pathological phenomena en
dc.subject education en
dc.title Rodinná výchova jako prevence sociálně patologických jevů z pohledu multidisciplinárního týmu
dc.title.alternative Family Upbringing as Prevention of Socially Pathologikal Phenomena from the Perspective of a Multidisciplinary Team
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2015-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on family and education, especially on its preventative ef-fect against socially pathological phenomena. The theoretical part of the work characterises the importance of socialization, family and education for development of personality, and it shows how these factors inhibit the negative behaviour of children and teenagers. The thesis explains what socially pathological phenomena are, it clarifies the difference between aggression and aggressivity, it defines some behavioural disorder in children and teenagers. The practical part of the work describes the opinions of experts working in the social field on the facts which cause the negative behaviour of children and teenagers, and maps the suggestions and recommendations which counteract socially pathological behaviour.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 39094
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24
local.subject rodinná výchova cs
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject family education en
local.subject pathological social phenomena prevention en


Files in this item

Files Size Format View
spurná_2015_dp.pdf 12.27Mb PDF View/Open
spurná_2015_vp.docx 21.90Kb Microsoft Word 2007 View/Open
spurná_2015_op.docx 20.93Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account