Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet

Show full item record

No preview available
Title: Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet
Author: Zábojníková, Monika
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem diplomové práce je návrh kampaní využívajících guerilla marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky vztahujícími se k novým trendům v marketingové komunikaci s důrazem na využití guerilla marketingu. Praktická část se v první fázi věnuje SWOT analýze, dotazníkovému šetření a analýze současného stavu komunikace daného podniku včetně srovnání této komunikace s konkurencí. V poslední části jsou na základě zjištěných poznatků navrhnuty čtyři guerillové kampaně, které jsou podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33417
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: C 39107


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zábojníková_2015_dp.pdf 3.490Mb PDF View/Open
zábojníková_2015_vp.docx 22.39Kb Microsoft Word 2007 View/Open
zábojníková_2015_op.docx 29.15Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account