Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Glogar, Alois
dc.contributor.author Voloch, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:51:01Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3358
dc.description.abstract Následující diplomová práce, nesoucí název Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující nejen současný stav ve společnosti SWS, a.s., ale zejména možnosti jeho zdokonalení. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku nového marketingu a brandingu. Vrcholem celé práce je projekt, vycházející zejména ze zjištěných nedostatků současného stavu. cs
dc.format 112 s., 6. obr. příloh cs
dc.format.extent 4252507 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
dc.subject Marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject branding cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject m-commerce cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject obchodní značka cs
dc.subject prodejní značka cs
dc.subject vztahový marketing cs
dc.subject databázový marketing cs
dc.subject CRM cs
dc.subject Marketing en
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject e-commerce en
dc.subject m-commerce en
dc.subject viral marketing en
dc.subject trade mark en
dc.subject salling brand en
dc.subject relationship marketing en
dc.subject database marketing en
dc.subject CRM en
dc.title Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. cs
dc.title.alternative Project of inovation for popularization and heightening corruptibility of computer brand ERGO company SWS, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kolaja, Marek
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.date.vskp-available 2037-05-04
dc.description.abstract-translated Next diploma work, which is called as Inovation Project for popularization and saleability rise of the computer brand ERGO of company SWS, a.s., is parted to two elementary parts. First part forms a theoretical basis for the second part, which describes not only the present state of the company SWS, a.s., but especially potentialities of improvement. The theoretical part is centred on problems of new marketing and branding. Summit of the whole diploma work is the project, which results from the ascertained deficiencies of the present state. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5920
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
voloch_2007_dp.pdfBlocked 4.055Mb PDF View/Open
voloch_2007_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
voloch_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account