Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Horucková, Daniela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:46:43Z
dc.date.available 2015-07-24T12:46:43Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33724
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o. Cílem je na základě provedení analýz navrhnout nové marketingové nástroje, které pomohou společnosti v dalším rozvoji. Teoretická část obsahuje problematiku marketingu služeb, marketingového řízení a marketingu ve vzdělávací instituci, jelikož společnost se převážně zabývá poskytováním vzdělávacích akcí. Praktická část se věnuje představení společnosti a její současné aplikaci marketingu. Dále jsou provedeny konkrétní analýzy popisující situaci ve společnosti. Tyto analýzy slouží jako podklad pro doporučení nového zavedení marketingových nástrojů a opatření. Následně je provedena časová, nákladová a riziková analýza těchto doporučených nástrojů.
dc.format 76 s. (107 000)
dc.format.extent 1446919
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing environment en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.
dc.title.alternative Implementation of Marketing and Marketing Management in Company JS Communication s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Válková, Taťána
dc.date.accepted 2015-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on implementation of marketing and marketing management in company JS Communication s.r.o. The goal is based on the analysis to propose new marketing tools that will help the company in further develop. The theoretical part contains the issue of marketing services, marketing management and marketing in an educational institution, because the company is mainly engaged in the provision of educational events. The practical part is devoted to introducing the company and its current application of marketing. Then there are performed some specific analysis describing the situation in the company. These analyses are used as a basis for recommending the introduction of new marketing tools and measures. Subsequently there is done time, cost and risk analysis of the recommended tools.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39541
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
horucková_2015_dp.pdf 1.379Mb PDF View/Open
horucková_2015_vp.docx 21.91Kb Microsoft Word 2007 View/Open
horucková_2015_op.pdf 1.436Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account