Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví
Author: Řepa, David
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zabývá návrhem optimální online marketingové strategie pro nově založený e-shop. Tento e-shop se zabývá prodejem pečeného cukroví. Jsou zde analyzovány současné online marketingové nástroje. Ty jsou následně využity s ohledem na maximální efekt při minimálních nákladech. Teoretická část obsahuje důslednou literární rešerši zaměřenou na e-commerce, internetový marketing a e-shopy obecně. Informace pro tuto část byly čerpány jak z klasické knižní literatury, tak i z nejnovějších elektronických zdrojů. Praktická část se zabývá konkrétním prostředím internetového obchodu pro prodej pečeného cukroví. Na základě získaných poznatků v teoretické části byla následně navrhnuta optimální online marketingová strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33813
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 39665


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
řepa_2015_dp.pdf 1.617Mb PDF View/Open
řepa_2015_vp.docx 26.79Kb Microsoft Word 2007 View/Open
řepa_2015_op.docx 27.20Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account