Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení

Show full item record

No preview available
Title: Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení
Author: Marčíková, Zuzana
Advisor: Tučková, Zuzana
Abstract: Cílem této práce je analyzovat český franchisový trh v oblasti rychlého občerstvení. V teoretické části je definován pojem franchising a pojmy s ním související, popsána pozitiva a negativa spojené s podnikáním touto formou a nastíněna stručná historie franchisingu. Druhá část je zaměřena na informace o franchisingu v České republice a poslední kapitola se věnuje celkovému trhu s rychlým občerstvením. V úvodu praktické části je obecně posána situace na českém franchisovém trhu. Další kapitola už se věnuje konkrétní analýze trhu s rychlým občerstvením popisuje existující firmy na trhu, analyzuje jejich tržní potenciál a rozmístění po České republice. Poté je situace na trhu s rychlým občersvením vyhodnocena také SWOT analýzou. Na základě provedených analýz je celkovým výsledkem práce posouzení o možnosti vstupu nového konceptu na trh a určení kritérií za jakých je vstup na trh možný.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33850
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 39718


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
marčíková_2015_dp.pdf 3.586Mb PDF View/Open
marčíková_2015_vp.docx 22.32Kb Microsoft Word 2007 View/Open
marčíková_2015_op.pdf 700.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account