Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení
Autor: Marčíková, Zuzana
Vedoucí: Tučková, Zuzana
Abstrakt: Cílem této práce je analyzovat český franchisový trh v oblasti rychlého občerstvení. V teoretické části je definován pojem franchising a pojmy s ním související, popsána pozitiva a negativa spojené s podnikáním touto formou a nastíněna stručná historie franchisingu. Druhá část je zaměřena na informace o franchisingu v České republice a poslední kapitola se věnuje celkovému trhu s rychlým občerstvením. V úvodu praktické části je obecně posána situace na českém franchisovém trhu. Další kapitola už se věnuje konkrétní analýze trhu s rychlým občerstvením popisuje existující firmy na trhu, analyzuje jejich tržní potenciál a rozmístění po České republice. Poté je situace na trhu s rychlým občersvením vyhodnocena také SWOT analýzou. Na základě provedených analýz je celkovým výsledkem práce posouzení o možnosti vstupu nového konceptu na trh a určení kritérií za jakých je vstup na trh možný.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33850
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 39718


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marčíková_2015_dp.pdf 3.586Mb PDF Zobrazit/otevřít
marčíková_2015_vp.docx 22.32Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
marčíková_2015_op.pdf 700.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet