Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh
Author: Svatková, Zuzana
Advisor: Briskorin, Ivo
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem, jehož hlavním cílem bylo zjistit zájem veřejnosti o nový produkt firmy INVOS, s.r.o., který se s úspěchem prodává v zahraničí, nicméně v České republice zatím není na trhu známý. Tímto produktem je nový antipachový sáček, který je speciálně vytvořen tak, aby zabraňoval prostupu pachů a aromat jak ze sáčku do okolí, tak také naopak z okolí do sáčku. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na analýzu výsledků získaných při průzkumu a na formulování závěrů a doporučení pro zavedení tohoto nového výrobku na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3387
Date: 2007-05-18
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 6835


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
svatková_2007_bp.pdfBlocked 542.5Kb PDF
svatková_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
svatková_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account