Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh
Autor: Svatková, Zuzana
Vedoucí: Briskorin, Ivo
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem, jehož hlavním cílem bylo zjistit zájem veřejnosti o nový produkt firmy INVOS, s.r.o., který se s úspěchem prodává v zahraničí, nicméně v České republice zatím není na trhu známý. Tímto produktem je nový antipachový sáček, který je speciálně vytvořen tak, aby zabraňoval prostupu pachů a aromat jak ze sáčku do okolí, tak také naopak z okolí do sáčku. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na analýzu výsledků získaných při průzkumu a na formulování závěrů a doporučení pro zavedení tohoto nového výrobku na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3387
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6835


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svatková_2007_bp.pdfZablokované 542.5Kb PDF
svatková_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svatková_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet