Informační technologie v CRM

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Informační technologie v CRM

Show full item record

No preview available
Title: Informační technologie v CRM
Author: Huták, Jan
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků týkající se CRM softwaru od společnosti RAYNET a návrh možného zlepšení. V teoretické části jsou shrnuty hlavní přednosti spojené s budováním vztahů se zákazníky v rámci firem a organizací. Dále je v teoretické části popsáno rozdělení CRM systémů a technologií, které jsou s tím spojené. V praktické části se nachází charakteristika české společnosti RAYNET. Je provedena analýza pomocí dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků se softwarem RAYNET CRM a konkurenčním CRM BLUEJET. V závěru práce je navrhnuto vhodné řešení, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34152
Date: 2015-02-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě
Grade for thesis and defense: C 40213


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
huták_2015_dp.pdf 2.623Mb PDF View/Open
huták_2015_vp.pdf 177.0Kb PDF View/Open
huták_2015_op.pdf 181.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account