Internetová reklama, možné formáty a využití

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetová reklama, možné formáty a využití

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhavý, Petr
dc.contributor.author Bednarski, Petr
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:49:37Z
dc.date.available 2015-07-24T12:49:37Z
dc.date.issued 2015-02-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34171
dc.description.abstract Tato bakalářská práce obsahuje přehled používaných druhů internetové reklamy, které mohou být použity k propagaci na internetu. Cílem této práce je jednotlivé formáty charakterizovat, zmínit výhody i nevýhody a vyhodnotit z nich vítěze, typ reklamy, z pohledu efektivnosti. Velký přínos této práce spočívá v dotazníkovém šetření, které proběhlo jak na straně zadavatelů (reklamních agentur), tak na straně konzumentů (běžných uživatelů internetu). Na základě vyhodnocených informací je praktická část doplněna o příklad založe-ní internetové reklamy na sociální síti Facebook, ve kterém lze demonstrovat možnosti nastavení a přesného cílení na cílovou skupinu konzumentů.
dc.format 64
dc.format.extent 2724205
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject typy internetové reklamy cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Facebook reklama cs
dc.subject bannery cs
dc.subject PPC cs
dc.subject internet advertisement en
dc.subject form of advertisement en
dc.subject survey en
dc.subject Facebook Ads en
dc.subject banners en
dc.subject PPC en
dc.title Internetová reklama, možné formáty a využití
dc.title.alternative Internet Advertising, Potential Formats and Usage
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prokopová, Zdenka
dc.date.accepted 2015-06-11
dc.description.abstract-translated This thesis consists of different forms of the Internet marketing strategies. The aim of this thesis is to evaluate these different approaches, provide advantages and disadvantages and to recognize the most effective one. It contains a survey carried out on both marketing agencies and the Internet users. As a practical part of this thesis, there is an example of social media marketing used on Facebook, as a form of advertisement done in a way to suit the target audience.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information technologies in administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 40242
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-05-20
local.subject internetový marketing cs
local.subject Facebook cs
local.subject Internet marketing en
local.subject web pages en
local.subject Facebook en


Files in this item

Files Size Format View
bednarski_2015_dp.pdf 2.598Mb PDF View/Open
bednarski_2015_vp.pdf 176.7Kb PDF View/Open
bednarski_2015_op.pdf 177.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account