Analýza zakazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza zakazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně

Show full item record

No preview available
Title: Analýza zakazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně
Author: Chovancová, Petra
Advisor: Vlčková, Ilona
Abstract: Práce je rozdělená do dvou částí. První teoretická část se věnuje především klasickým metodám a teoriím z oblasti marketingu a marketingové komunikace s důrazem na konkrétní metody marketingové komunikace a jejich novodobých trendů. Druhá praktická část se věnuje analýze zákazníků reklamní agentury Q-Studio. Cílem analytické části bylo zjistit motivy zákazníku reklamní agentury Q-Studio k využívaní služeb reklamní agentury. Následně stanovit příčiny, proč firemní zákazníci nevyužijí plný servis, který reklamní agentura zprostředkovává, ale využijí pouze jeho část. Nedostatky, které jsem analýzou zjistila dále rozebírám v části doporučení reklamní agentuře. Navrhla jsem dva možné scénáře, kterými se může reklamní agentura vydat a využít tak svůj potenciál.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3422
Date: 2007-05-18
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chovancová_2007_bp.pdfBlocked 924.1Kb PDF View/Open
chovancová_2007_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
chovancová_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account