Analýza zakazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza zakazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zakazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně
Autor: Chovancová, Petra
Vedoucí: Vlčková, Ilona
Abstrakt: Práce je rozdělená do dvou částí. První teoretická část se věnuje především klasickým metodám a teoriím z oblasti marketingu a marketingové komunikace s důrazem na konkrétní metody marketingové komunikace a jejich novodobých trendů. Druhá praktická část se věnuje analýze zákazníků reklamní agentury Q-Studio. Cílem analytické části bylo zjistit motivy zákazníku reklamní agentury Q-Studio k využívaní služeb reklamní agentury. Následně stanovit příčiny, proč firemní zákazníci nevyužijí plný servis, který reklamní agentura zprostředkovává, ale využijí pouze jeho část. Nedostatky, které jsem analýzou zjistila dále rozebírám v části doporučení reklamní agentuře. Navrhla jsem dva možné scénáře, kterými se může reklamní agentura vydat a využít tak svůj potenciál.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3422
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: B 6527


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chovancová_2007_bp.pdfZablokované 924.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
chovancová_2007_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chovancová_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet