Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová

Show full item record

No preview available
Title: Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová
Author: Tylová, Veronika
Advisor: Koppová, Eva
Abstract: Cílem práce je změřit spokojenost klientů pojišťovny Generali, získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová. V teoretické části se dozvíme něco o službách, marketingu služeb, pojišťovnictví a také marketingovém výzkumu. V analytické části se blíže seznámíme s pojišťovnou Generali a agenturou Eva Koppová. V této části dále změřím spokojenost klientů prostřednictvím marketingového výzkumu, technikou písemného dotazování. Následně pak provedu analýzu výsledků výzkumu, navrhnu opatření a doporučení jak pro paní Evu Koppovou, tak i pro pojišťovnu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3432
Date: 2006-12-08
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 4749


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tylová_2007_bp.pdfBlocked 840.3Kb PDF View/Open
tylová_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
tylová_2007_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account