Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koppová, Eva
dc.contributor.author Tylová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-15T02:18:18Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3432
dc.description.abstract Cílem práce je změřit spokojenost klientů pojišťovny Generali, získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová. V teoretické části se dozvíme něco o službách, marketingu služeb, pojišťovnictví a také marketingovém výzkumu. V analytické části se blíže seznámíme s pojišťovnou Generali a agenturou Eva Koppová. V této části dále změřím spokojenost klientů prostřednictvím marketingového výzkumu, technikou písemného dotazování. Následně pak provedu analýzu výsledků výzkumu, navrhnu opatření a doporučení jak pro paní Evu Koppovou, tak i pro pojišťovnu. cs
dc.format 59 s., 3 s. dotazník cs
dc.format.extent 860505 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
dc.subject služby cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Generali cs
dc.subject pojištění cs
dc.subject povinné ručení automobilu cs
dc.subject services en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject Generali en
dc.subject insurance en
dc.subject damage liability of car en
dc.title Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová cs
dc.title.alternative Measurement of constituency's satisfaction insurance company Generali, Inc. gained by means of agency Eva Koppova en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-23
dc.date.vskp-available 2036-12-08
dc.description.abstract-translated The aim of bachelor's thesis is to measure satisfaction of the insurance company Generali's constituency, get by means of agency Eva Koppova. In theory section we will know learn something about services, marketing of services, about insurance business and marketing research too. In analytical section we'll take up with the insurance company Generali and agency Eva Koppova. In this section I will also measure satisfaction of constituency by means of marketing research, method of interrogatory. Subsequently I will make analysis results of marketing research, bring in arrangements and recommendation for both Ms Eva Koppova and insurance company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4749
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
tylová_2007_bp.pdfBlocked 840.3Kb PDF View/Open
tylová_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
tylová_2007_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account