Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování

Show full item record

No preview available
Title: Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
Author: Morcinková, Marie
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Koncept společenské odpovědnosti se neustále rozvíjí a firmy ho stále častěji začínají implementovat do svého marketingového plánu, aby obstály konkurenci a vyhověly poptávce. Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem, udržitelným rozvojem a vlivem zeleného marketingu na chování spotřebitelů v rámci kosmetického průmyslu, a to se zaměřením na dvě kosmetické společnosti LUSH a MANUFAKTURA, jejichž produkty je možné běžně koupit na českém trhu. Vyústěním práce je objasnění zapojení udržitelného rozvoje v kosmetickém průmyslu. Na základě dotazníkového šetření jsou určeny faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu kosmetiky a doporučení optimálních marketingových aktivit společnosti LUSH do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34336
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40487


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
morcinková_2015_dp.pdf 5.269Mb PDF View/Open
morcinková_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open
morcinková_2015_op.doc 110Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account