Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Morcinková, Marie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:14Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:14Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34336
dc.description.abstract Koncept společenské odpovědnosti se neustále rozvíjí a firmy ho stále častěji začínají implementovat do svého marketingového plánu, aby obstály konkurenci a vyhověly poptávce. Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem, udržitelným rozvojem a vlivem zeleného marketingu na chování spotřebitelů v rámci kosmetického průmyslu, a to se zaměřením na dvě kosmetické společnosti LUSH a MANUFAKTURA, jejichž produkty je možné běžně koupit na českém trhu. Vyústěním práce je objasnění zapojení udržitelného rozvoje v kosmetickém průmyslu. Na základě dotazníkového šetření jsou určeny faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu kosmetiky a doporučení optimálních marketingových aktivit společnosti LUSH do budoucna.
dc.format 65 s. (101 598 znaků)
dc.format.extent 5525877
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zelený marketing cs
dc.subject udržitelný rozvoj cs
dc.subject udržitelný marketing cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject kosmetika cs
dc.subject LUSH cs
dc.subject MANUFAKTURA cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject green marketing en
dc.subject sustainability en
dc.subject sustainable marketing en
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject cometics en
dc.subject LUSH en
dc.subject MANUFAKTURA en
dc.subject survey en
dc.title Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
dc.title.alternative Influence of Sustainable Marketing on Consumer Behavior
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated The concept of Corporate Social Responsibility is constantly evolving and companies tend to implement those principles into their marketing plan more and more often in order to keep competitive advantage and to meet the customers demand. This thesis deals with the concept of Corporate Social Responsibility, Sustainable Development and the influence of Green Marketing within the beauty industry on consumer behavior. It is focused on two cosmetics companies - LUSH and MANUFAKTURA, whose products can be easily pur-chased on the Czech market. The goal of this thesis is to explain how the Sustainable Development is implemented in the beauty industry. Based on the survey there are factors which identify the influence on consumers when buying cosmetics and there are also recommendations of optimal upco-ming marketing activities for LUSH.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40487
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-28


Files in this item

Files Size Format View
morcinková_2015_dp.pdf 5.269Mb PDF View/Open
morcinková_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open
morcinková_2015_op.doc 110Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account