Marketingová komunikace studia Mazaná kočka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace studia Mazaná kočka

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace studia Mazaná kočka
Author: Rácová, Eva
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací studia formování postavy a zdravého životního stylu Mazaná kočka. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace studia, zejména nových forem marketingové komunikace a také popsat průběh nové kampaně, zjistit, zda splňuje stanovené cíle a má vliv na pozitivní image studia. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech marketingu a marketingové komunikace, jako jsou marketingový a komunikační mix a komunikace firmy, tak o nových formách marketingové komunikace. Je rozdělena do šesti kapitol. Praktická část práce je rozdělena do pěti kapitol a představuje studio Mazaná kočka.cz, jeho marketingový mix a novou formu komunikace spolu s reklamními kampaněmi, od nichž se odvíjí i následný průzkum formou dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34353
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40521


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rácová_2015_dp.pdf 3.672Mb PDF View/Open
rácová_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
rácová_2015_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account