Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna

Show full item record

No preview available
Title: Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna
Author: Valiánová, Nikola
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna a se spokojeností jeho zákazníků jak s komunikací, tak se službami tohoto subjektu. Cílem práce je analyzovat dosavadní komunikaci a na základě srovnání s teorií marketingových komunikací navrhnout případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá poznatky domácích i zahraničních autorů k marketingu služeb a cestovního ruchu, praktická část analyzuje, na jaké úrovni subjekt nástrojů marketingu využívá, a měří spokojenost jeho zákazníků pomocí dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34381
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40555


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
valiánová_2015_dp.pdf 4.896Mb PDF View/Open
valiánová_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
valiánová_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account