Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček
Author: Dvořák, Petr
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing a propagaci valašskomeziříčského hudebního festivalu Valašský špalíček. Teoretická část definuje kulturu a organizace, které kulturu provozují. Dále obecně vysvětluje marketing kulturních produktů a popisuje marketingovou komunikaci. Tato část také obsahuje teoretický popis ekonomických analýz a marketingového výzkumu. Praktická část charakterizuje festival Valašský špalíček a pořádající organizaci. Následně se zaměřuje na marketingový mix, zejména na komunikaci festivalu s veřejností. Součástí praktické části práce jsou také marketingové analýzy a marketingový výzkum. Závěr práce se věnuje návrhu změn, které mají vést k rozvoji festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34530
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 40753


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dvořák_2015_dp.pdf 3.397Mb PDF View/Open
dvořák_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
dvořák_2015_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account