Analýza image Pekařství Křižák

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza image Pekařství Křižák

Show full item record

No preview available
Title: Analýza image Pekařství Křižák
Author: Kneslová, Dagmar
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Práce se zabývá otázkou image firem a specializuje se na image firem potravinářského a gastronomického provozu. Zkoumá nástroje a metody řízení image a možnosti jeho změ-ny. Tento výzkum se přímo vztahuje k námětu práce, Pekařství Křižák, které v současné době prochází proměnou zaměření od prodejny pečiva k rozšířené nabídce kavárenských a gastronomických služeb. Kvantitativní výzkum se zaměřuje na to, jak je image tohoto podniku vnímána zákazníky, analytická část mapuje vývoj značky a hodnotí proběhlé kam-paně. Na základě zjištění jsou navrženy další kroky k dosažení úspěšné změny této image.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34540
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 40764


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kneslová_2015_dp.pdf 2.673Mb PDF View/Open
kneslová_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
kneslová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account