Analýza image Pekařství Křižák

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza image Pekařství Křižák

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kneslová, Dagmar
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:48Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:48Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34540
dc.description.abstract Práce se zabývá otázkou image firem a specializuje se na image firem potravinářského a gastronomického provozu. Zkoumá nástroje a metody řízení image a možnosti jeho změ-ny. Tento výzkum se přímo vztahuje k námětu práce, Pekařství Křižák, které v současné době prochází proměnou zaměření od prodejny pečiva k rozšířené nabídce kavárenských a gastronomických služeb. Kvantitativní výzkum se zaměřuje na to, jak je image tohoto podniku vnímána zákazníky, analytická část mapuje vývoj značky a hodnotí proběhlé kam-paně. Na základě zjištění jsou navrženy další kroky k dosažení úspěšné změny této image.
dc.format 64
dc.format.extent 2803192
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Image cs
dc.subject image v oboru služeb a potravinářství cs
dc.subject služby v gastronomii cs
dc.subject potravinářství cs
dc.subject public relations v gastronomii cs
dc.subject službách a potravinářství cs
dc.subject marketingová komunikace potravin a služeb cs
dc.subject změna image cs
dc.subject Pekařství Křižák cs
dc.subject Image en
dc.subject image in the field of food service and gastronomy en
dc.subject service in gastronomy en
dc.subject food and public relations in gastronomy en
dc.subject food services en
dc.subject marketing communications of food service en
dc.subject chase of the image en
dc.subject bakery Křižák en
dc.title Analýza image Pekařství Křižák
dc.title.alternative The Image Analysis of Pekařství Křižák Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focusing on the image of companies and specializes on company image in the field of food and gastronomy. It examines the tools and methods of the image and thein possible changes. This research is directly related to the theme of work, Bakery Kři-žák, which is currently undergoing a transformation from pastry store focus to the advan-ced cafe and catering services. Quantitative research focuses on how the image of the un-dertaking is perceived by the customers. The analytical part traces the development of the image and evaluace the campaign. Based on these findings next steps are suggested to achieve successful chase of the image.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40764
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
kneslová_2015_dp.pdf 2.673Mb PDF View/Open
kneslová_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
kneslová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account