Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací
Author: Thoř, Martin
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Práce se zabývá vhodností využití uměleckých forem graffiti a street artu jako možných nástrojů marketingové komunikace. Práce poskytuje teoretická východiska pro zpracování těchto možností. Práce také analyzuje vybrané komunikační kampaně, které využívají prvků graffiti a street artu a na základě těchto analýz poskytuje souhrnná doporučení a návrhy k ideální podobě takovýchto kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34587
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40831


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
thoř_2015_dp.pdf 2.561Mb PDF View/Open
thoř_2015_vp.doc 155Kb Microsoft Word View/Open
thoř_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account