Marketingové komunikace armovny Výztuž CZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace armovny Výztuž CZ

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace armovny Výztuž CZ
Author: Mach, Vít
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Předmětem této diplomové práce je analýza marketingových komunikací společnosti Výztuž CZ, která podniká na trhu dodavatelů betonářské oceli pro stavební firmy. K optimalizaci stávajícího stavu budou také přidány návrhy jednotlivých nástrojů, které v tomto oboru nejsou obvyklé. Podkladem pro zhodnocení výchozí situace a návrhy je teoretická základna vztahující se k předmětu této práce. V následující praktické části je specifikován podnik Výztuž CZ, přiblížen jeho výrobní program a základní přístup k podnikání. Právě ten je pro úspěšné etablování na trhu důležitý a de facto je to i jedna z konkurenčních výhod. Poznatky z dotazníkového šetření napříč stavebními firmami v České republice jsou pak použity jako podklad pro návrhy nových konkurenčních výhod, který mají vést k vybudování silné pozice mezi konkurenčními podniky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34602
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40854


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mach_2015_dp.pdf 4.456Mb PDF View/Open
mach_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
mach_2015_op.doc 149Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account