Marketingové komunikace armovny Výztuž CZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace armovny Výztuž CZ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Mach, Vít
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:59Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:59Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34602
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je analýza marketingových komunikací společnosti Výztuž CZ, která podniká na trhu dodavatelů betonářské oceli pro stavební firmy. K optimalizaci stávajícího stavu budou také přidány návrhy jednotlivých nástrojů, které v tomto oboru nejsou obvyklé. Podkladem pro zhodnocení výchozí situace a návrhy je teoretická základna vztahující se k předmětu této práce. V následující praktické části je specifikován podnik Výztuž CZ, přiblížen jeho výrobní program a základní přístup k podnikání. Právě ten je pro úspěšné etablování na trhu důležitý a de facto je to i jedna z konkurenčních výhod. Poznatky z dotazníkového šetření napříč stavebními firmami v České republice jsou pak použity jako podklad pro návrhy nových konkurenčních výhod, který mají vést k vybudování silné pozice mezi konkurenčními podniky.
dc.format 106 s. (136 640 znaků)
dc.format.extent 4672616
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing ve stavebnictví cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject analýza současného stavu cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject benefity cs
dc.subject akce pro zákazníky cs
dc.subject marketing in the construction industry en
dc.subject marketing communications en
dc.subject analysis of the current state en
dc.subject loyalty program en
dc.subject benefits en
dc.subject customer events en
dc.title Marketingové komunikace armovny Výztuž CZ
dc.title.alternative The Marketing Communications in the Company Vyztuz CZ
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated The subject of this diploma thesis is to analyze marketing comunications of company Vyztuz CZ. The company operates on the market of suppliers of reinforcing steel for construction companies. In order to optimize existing condition will be also added suggestions of individual instruments, which are not common in this field. The theoretical basis relating to the subject of this thesis is the base for the evaluation of the initial situation. In the following practical part the company Reinforcement CZ is specified, its production program is described and the basic approach to business. Because the basic approach to business itself is important to successful establishment on the market de facto it is one of the competitive advantages. Findings from the survey across construction firms in the Czech Republic are then used as a basis for designing new competitive advantages, which should lead to creating a strong position among competitive companies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40854
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-22


Files in this item

Files Size Format View
mach_2015_dp.pdf 4.456Mb PDF View/Open
mach_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
mach_2015_op.doc 149Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account