Role značky v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Role značky v marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Role značky v marketingových komunikacích
Author: Černochová, Věra
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Tato diplomová práce se věnuje problematice role značky, definuje její postatu a charakterizuje funkci značky v marketingových komunikacích. Zabývá se jejím praktickým využitím a popisuje roli hodnoty i identity značky při jejím strategickém řízení a jaké jsou vize značek do budoucna. V praktické části popisuje význam značky při budování společnosti Nike od jejího založení až do dnešních dnů, snaží se osvětlit příčiny jejího úspěchu i dnešní stagnace. Projektová část je založena na výzkumu, který by měl potvrdit či vyvrátit mé hypotézy z teoretické části a zabývá se rolí značky při výběru sportovního oblečení s přihlédnutím na vnímání společnosti Nike cílovou skupinou 18-35 let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3462
Date: 2007-04-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 4894


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
černochová_2007_dp.pdf 3.657Mb PDF View/Open
černochová_2007_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
černochová_2007_op.doc 38Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account