Role značky v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role značky v marketingových komunikacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Černochová, Věra
dc.date.accessioned 2010-07-15T02:33:29Z
dc.date.available 2010-07-15T02:33:29Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3462
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje problematice role značky, definuje její postatu a charakterizuje funkci značky v marketingových komunikacích. Zabývá se jejím praktickým využitím a popisuje roli hodnoty i identity značky při jejím strategickém řízení a jaké jsou vize značek do budoucna. V praktické části popisuje význam značky při budování společnosti Nike od jejího založení až do dnešních dnů, snaží se osvětlit příčiny jejího úspěchu i dnešní stagnace. Projektová část je založena na výzkumu, který by měl potvrdit či vyvrátit mé hypotézy z teoretické části a zabývá se rolí značky při výběru sportovního oblečení s přihlédnutím na vnímání společnosti Nike cílovou skupinou 18-35 let. cs
dc.format 76 stran cs
dc.format.extent 3835017 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Značka cs
dc.subject role značky cs
dc.subject hodnota a identita značky cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject znalost a věrnost značce cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Nike cs
dc.subject Keywords: Brand en
dc.subject part of brand en
dc.subject value and identity of brand en
dc.subject reception en
dc.subject knowledge and loyalty to brand en
dc.subject marketing en
dc.subject Nike en
dc.title Role značky v marketingových komunikacích cs
dc.title.alternative The part of the brand in marketing communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is targeting on the status of brand, defines its substance and describes the function of brand in marketing communications. It is analysing the practical utilization, relating both value and identity in the strategic preceeding of brand and trying to predict some schemes of brands in near future. It is describing the meaning of brand in building company Nike from it's foundation till nowdays in practical part. The target of this part is to define the reasons of the Nike success and today's dullness. The project part is based on research, which should confirm or displaced my inferences from theoretic section. It is dealing with the importance of brand in chosing the sport clothes with accent on the reception of Nike in 18-35 years old target group. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4894
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
černochová_2007_dp.pdf 3.657Mb PDF View/Open
černochová_2007_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
černochová_2007_op.doc 38Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account