Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia

Show full item record

No preview available
Title: Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Author: Ozdemir, Maia
URI: http://hdl.handle.net/10563/34648
Date: 2008-09-04
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: 212
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Inovace jako "zdroj energie" pro ekonomický růst byla vždy jedním z důležitých faktorů ekonomického rozvoje (SCHUMPETER, 2012). Z tohoto důvodu bylo toto téma oblíbené za účelem akademického výzkumu. V dnešní době ekonomických problémů jako je globalizace, zvýšená migrace a multikulturnost, by mohly moderní ekonomické publikace zaměřené na inovaci čerpat z kulturních zkušeností migrantů a zejména preferencí týkajících se jejich spotřebitelských nároků.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ozdemir_2008_dp.pdf 2.851Mb PDF View/Open
ozdemir_2008_vp.pdf 639.8Kb PDF View/Open
ozdemir_2008_op.pdf 686.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account