Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Autor: Ozdemir, Maia
URI: http://hdl.handle.net/10563/34648
Datum: 2008-09-04
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: 212
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Inovace jako "zdroj energie" pro ekonomický růst byla vždy jedním z důležitých faktorů ekonomického rozvoje (SCHUMPETER, 2012). Z tohoto důvodu bylo toto téma oblíbené za účelem akademického výzkumu. V dnešní době ekonomických problémů jako je globalizace, zvýšená migrace a multikulturnost, by mohly moderní ekonomické publikace zaměřené na inovaci čerpat z kulturních zkušeností migrantů a zejména preferencí týkajících se jejich spotřebitelských nároků.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ozdemir_2008_dp.pdf 2.851Mb PDF Zobrazit/otevřít
ozdemir_2008_vp.pdf 639.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
ozdemir_2008_op.pdf 686.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet