Strategický marketing globálních institucí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Strategický marketing globálních institucí

Show full item record

No preview available
Title: Strategický marketing globálních institucí
Author: Adámek, Petr
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Globální marketingová strategie je výsledkem marketingového smýšlení firem, které chtějí využívat všech výhod spojených s podnikáním na mezinárodních trzích. K tomu, aby jejich podnikání bylo efektivní, musí mít přehled o trzích, na které chtějí vstoupit. K takovému základnímu přehledu můžeme počítat například znalost jednotlivých kultur, prezenci cílů a globální marketingové strategie, znalost jednotlivých fází při vstupu na mezinárodní trhy, tedy výběr konkrétní země, načasování vstupu a způsob vstupu, ale také zdroje informací o cizích trzích. Volba strategie pro jednu zemi může být zcela neúčinná pro zemi druhou. Práce proto popisuje jen obecné vzorce strategií s několika konkrétními příklady. Standardizace, tedy možnost nabízet stejné zboží, služby na několika trzích současně je v mnohých případech jen sen. Realitou je modifikace nebo adaptace produktů k cílovému trhu. Jakým způsobem modifikovat, co modifikovat a kdy modifikovat je rovněž součástí práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35326
Date: 2004-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 415


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account