Strategický marketing globálních institucí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategický marketing globálních institucí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Adámek, Petr
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:01Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:01Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35326
dc.description.abstract Globální marketingová strategie je výsledkem marketingového smýšlení firem, které chtějí využívat všech výhod spojených s podnikáním na mezinárodních trzích. K tomu, aby jejich podnikání bylo efektivní, musí mít přehled o trzích, na které chtějí vstoupit. K takovému základnímu přehledu můžeme počítat například znalost jednotlivých kultur, prezenci cílů a globální marketingové strategie, znalost jednotlivých fází při vstupu na mezinárodní trhy, tedy výběr konkrétní země, načasování vstupu a způsob vstupu, ale také zdroje informací o cizích trzích. Volba strategie pro jednu zemi může být zcela neúčinná pro zemi druhou. Práce proto popisuje jen obecné vzorce strategií s několika konkrétními příklady. Standardizace, tedy možnost nabízet stejné zboží, služby na několika trzích současně je v mnohých případech jen sen. Realitou je modifikace nebo adaptace produktů k cílovému trhu. Jakým způsobem modifikovat, co modifikovat a kdy modifikovat je rovněž součástí práce.
dc.format 89 s., 9 s. obr. príloh
dc.format.extent 4112830
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject globální cs
dc.subject strategický cs
dc.subject standardizace cs
dc.subject modifikace cs
dc.subject mezinárodní cs
dc.subject trhy cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject informace cs
dc.subject internacionalizace cs
dc.subject kultura cs
dc.subject dimenze cs
dc.subject Hofstede cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject global en
dc.subject strategic en
dc.subject standardization en
dc.subject modification en
dc.subject international en
dc.subject markets en
dc.subject communication en
dc.subject information en
dc.subject internazionalization en
dc.subject culture en
dc.subject dimension en
dc.subject Hofstede en
dc.subject competition en
dc.title Strategický marketing globálních institucí
dc.title.alternative The strategic marketing of the global companies
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated Developing a global marketing strategy to compete effectively in world markets is one of the most critical challenges facing firms today. Whether the firm concentrates on a few markets close to home or targets many markets throughout the world, a long run dynamic strategy must be formulated to provide the firm with a sustainable competitive advantage. This strategy should, at the same time, enable the firm to anticipate, respond and adapt to the complexity and rapid pace of change in the global market place. Global marketing strategy deals directly with the issues that today˘s global marketers face. Currently available examine the various aspects of the international marketing environment, and tha tactical decision. However, limited attention is paid to strategic issues, and in particulard, the need to consider the impact of regional market integration and the growing interdependence of markets worldwide on the formulation of global market strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 415
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account