Marketingové a PR aktivity při zakládání nového typu školy v ČR

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové a PR aktivity při zakládání nového typu školy v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové a PR aktivity při zakládání nového typu školy v ČR
Author: Fodorová, Ivana
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: V České republice dnes působí v oblasti terciálního vzdělávání bezmála tři stovky vzdělávacích institucí. Přesto je každý rok zhruba čtyřicet procent studentů, kteří se hlásili k dalšímu pomaturitnímu studiu a neuspěli. Nejenom tyto statistiky vedly Kanaďana Douglese Hajeka k tomu, aby založil v Čechách novou vzdělávací instituci Prague College. Tato škola nabízí odborné vzdělávání v angličtině, podle vzoru ostatních college běžných v zahraniční. V úvodu této diplomové práci se v úvodní části seznámíte se základní charakteristikou školství v České republice, zvláště se situací v terciálním vzděláváním a s teoretickými poznatky o marketingu a Public Relations služeb. Praktická část analyzuje dosavadní aktivity Prague College, popisuje jednotlivé použití nástrojů marketingu a PR a podává ucelený obraz o půlročním působení této školy na trhu. Na základě analýz získaných informací o škole byl vypracován projekt, který by měl škole sloužit jako návrh pro její budoucí náborové a komunikační aktivity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35333
Date: 2004-12-01
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2007
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 424


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account