Efektivní podpory prodeje ve vztahu ke konečnému spotřebiteli

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní podpory prodeje ve vztahu ke konečnému spotřebiteli

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Janková, Tereza
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:03Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:03Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35336
dc.description.abstract V teoretické části své diplomové práce popisuji jednotlivé způsoby segmentace trhu, zabývám se způsoby nákupního chování a procesem spotřebitelského rozhodování. V analytické části popisuji vývojové trendy v nákupním chování spotřebitelů a jejich vlivem na jednotlivé nástroje sales promotion. V projektové části se zabývám projekty, kterým se věnuji v rámci své praxe.
dc.format 90
dc.format.extent 546383
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podpory prodeje cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject POP cs
dc.subject POS cs
dc.subject nadlinka cs
dc.subject sales promotion en
dc.subject consumer en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject POP en
dc.subject POS en
dc.subject below the line en
dc.title Efektivní podpory prodeje ve vztahu ke konečnému spotřebiteli
dc.title.alternative Efective sales promotion in relation to final consumer
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated In theoretical part of my dissertation I describe single methods of market segmentation, I deal with ways of shopping behavior and process of consumer decision making. In analytical part I describe evolution in consumer shopping behavior and its influence on sales promotion tools. In project part I deal with projects which I work during my practice on.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 428
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account