Analýza a návrh komunikační strategie firmy FORM, spol. s r.o

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza a návrh komunikační strategie firmy FORM, spol. s r.o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza a návrh komunikační strategie firmy FORM, spol. s r.o
Autor: Sowadová, Michaela
Vedoucí: Taťák, Vlastimil
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingových komunikací, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti FORM. Práce popisuje neexistenci některých forem marketingových komunikací a problém zanedbání stávajících prvků marketingových komunikací firmy. V práci je zhotovena analýza současné situace i návrhy na její řešení. Závěrem je vypracován plán propagace a náklady na jeho uskutečnění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35357
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 450


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet