Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market

DSpace Repository

Language: English čeština 

Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market

Show full item record

No preview available
Title: Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market
Author: Tomková, Jana
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Diplomová práce teoreticky zpracovává téma zaváděcích propagačních kampaní. Zohledňuje celý strategický proces a marketingové plánování. Zahrnuje potřebné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí a postup při tvorbě kampaně. V analytické a praktické části uvádím celý proces do praxe. Analyzuji prostředí trhu a firmy a připravuji kampaň včetně kreativní části komunikace. Zaměřuji se především na jednotlivé body marketingového mixu, ale samozřejmě neopomíjím celý strategický marketingový proces.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35361
Date: 2004-12-01
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 454


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account