Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market

DSpace Repository

Language: English čeština 

Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Tomková, Jana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:09Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:09Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35361
dc.description.abstract Diplomová práce teoreticky zpracovává téma zaváděcích propagačních kampaní. Zohledňuje celý strategický proces a marketingové plánování. Zahrnuje potřebné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí a postup při tvorbě kampaně. V analytické a praktické části uvádím celý proces do praxe. Analyzuji prostředí trhu a firmy a připravuji kampaň včetně kreativní části komunikace. Zaměřuji se především na jednotlivé body marketingového mixu, ale samozřejmě neopomíjím celý strategický marketingový proces.
dc.format 77 s., 17 s. obr. příloh
dc.format.extent 251259
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject zaváděcí propagační kampaň cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject launcing promotion campign en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject marketing planning en
dc.title Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market
dc.title.alternative Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2005-05-25
dc.description.abstract-translated My graduation thesis covers theme of the launching campaign in theoretically way. Show whole strategic process and marketing planning. Covers necessary inner analyses as well as outer environment and creation campaign progress. In analytical and project part I actuate whole process to the realization. I analyze the market and the company environment and prepare whole launching campaign incl. creative communication. I target my study to each point of marketing mix and of course I mention whole strategic marketing process.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 454
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account