Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Tomková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:09Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:09Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35361
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce teoreticky zpracovává téma zaváděcích propagačních kampaní. Zohledňuje celý strategický proces a marketingové plánování. Zahrnuje potřebné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí a postup při tvorbě kampaně. V analytické a praktické části uvádím celý proces do praxe. Analyzuji prostředí trhu a firmy a připravuji kampaň včetně kreativní části komunikace. Zaměřuji se především na jednotlivé body marketingového mixu, ale samozřejmě neopomíjím celý strategický marketingový proces. |
|
dc.format |
77 s., 17 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
251259 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
zaváděcí propagační kampaň
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
launcing promotion campign
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.title |
Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market |
|
dc.title.alternative |
Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2005-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
My graduation thesis covers theme of the launching campaign in theoretically way. Show whole strategic process and marketing planning. Covers necessary inner analyses as well as outer environment and creation campaign progress. In analytical and project part I actuate whole process to the realization. I analyze the market and the company environment and prepare whole launching campaign incl. creative communication. I target my study to each point of marketing mix and of course I mention whole strategic marketing process. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
454
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account