Etika v komunikaci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Etika v komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Etika v komunikaci
Author: Hasoňová, Magda
Advisor: Storch, Zdeněk
Abstract: Obsahem této diplomové práce je přiblížení potřeby podpořit v mnoha profesních organizacích současnou legislativu etickými pravidly sdruženými do tak zvaných etických kodexů, jak je tomu například u Etického kodexu reklamy a Etického kodexu České televize, které jsou v této práci srovnány. Nutnost stanovit si pravidla mimo rámec zákonných předpisů si vyžádala praxe i u komunálních médií, určených pro malý okruh čtenářů a proto je zde i mimo jiné učiněn pokus o formulaci návrhu znění Etického kodexu rosického zpravodaje ROSA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35381
Date: 2004-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 477


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account