Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací
Author: Balarinová, Michaela
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Bakalářská práce „Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací'' mapuje spotřebitelské a mediální chování mužů. Je zřejmé, že v souvislosti s krizí mužské identity, se toto chování mění. Objevují se nové vzory mužů a jedním z nich je metrosexuál, městský typ muže s vyvinutým estetickým cítěním, který je ochoten investovat čas a peníze do svého vzhledu a životního stylu. Některá období lidské historie mají vlastní druh metrosexuála – Narcis ve starověkém Řecku nebo Dandy na konci osmnáctého století. Největším rozdílem mezi metrosexuálem, vizí dvacátého prvního století, a jemu podobnými projevy v průběhu historie, je silná vazba metrosexuála na média. Pojem „metrosexuál'' a také metrosexuál jako typ reálného spotřebitele je ovlivněn pánskými časopisy, které nejistému muži současnosti nabízejí novou identitu. Poskytují rady a návody jak se stát „novým mužem''. Definice mužství se mění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35412
Date: 2005-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 509


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account