Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Balarinová, Michaela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:17Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:17Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35412
dc.description.abstract Bakalářská práce „Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací'' mapuje spotřebitelské a mediální chování mužů. Je zřejmé, že v souvislosti s krizí mužské identity, se toto chování mění. Objevují se nové vzory mužů a jedním z nich je metrosexuál, městský typ muže s vyvinutým estetickým cítěním, který je ochoten investovat čas a peníze do svého vzhledu a životního stylu. Některá období lidské historie mají vlastní druh metrosexuála – Narcis ve starověkém Řecku nebo Dandy na konci osmnáctého století. Největším rozdílem mezi metrosexuálem, vizí dvacátého prvního století, a jemu podobnými projevy v průběhu historie, je silná vazba metrosexuála na média. Pojem „metrosexuál'' a také metrosexuál jako typ reálného spotřebitele je ovlivněn pánskými časopisy, které nejistému muži současnosti nabízejí novou identitu. Poskytují rady a návody jak se stát „novým mužem''. Definice mužství se mění.
dc.format 62 s., 12 s. obr. příloh
dc.format.extent 2205268
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject identita cs
dc.subject média cs
dc.subject muž cs
dc.subject metrosexuál cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject identity en
dc.subject media en
dc.subject man en
dc.subject metrosexual en
dc.subject consumer en
dc.title Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací
dc.title.alternative Man and advetising or Man as an subject of advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated The Bachelory work „Man and advertising or Man as an object of advertising'' charts consuming and media behaviour of men. It is evident that in the context of the crisis of man’s identity this behaviour is changing. New types of man are coming out and one of them is a metrosexual, an urban male with a strong aesthetic sense who spends a great deal of time and money on his appearance and lifestyle. Some periods of the human history have its own kind of metrosexuality – Narciss in the ancient Greek’s period or Dandy at the end of the 18th century. The main difference between metrosexuals, the vision of the 21st century, and the other forms of his denotations in the course of the history is the metrosexual’s strong relationship with media. The concept of ''metrosexual” and also metrosexual as a real type of a consumer are strongly influenced by men’s magazines which provides a new identity for the contemporary uncertain man. They provide some pieces of advice and guidelines how to become the ''new man”. The definition of being male is changing.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 509
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account