Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz, a.s.
Author: Kozel, Ján
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce se zabývá tematikou cenových strategií, konkrétně v internetové společnosti Seznam.cz, a.s. Zaměřuje se především na stanovení cenové politiky a oceňování hodnoty produktů. Dále práce rozebírá využití elektronických médií, reklamní formáty elektronických internetových médií a srovnává elektronická média s médii klasickými. Přináší informace o internetové společnosti Seznam.cz, a.s. a přehled o produktech Seznamu spolu s cenovým vymezením a specifikovanými přínosy jednotlivých produktů. Práce pojednává o určení cen reklamních produktů Seznamu, vývoji cen reklamních produktů, analýze tržeb, ale obsahuje i praktické vyhodnocení klientské kampaně a specifikace přínosů, zhodnocení obchodní strategie společnosti Seznam.cz, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35433
Date: 2005-02-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 532


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account