Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kozel, Ján
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:22Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:22Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35433
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tematikou cenových strategií, konkrétně v internetové společnosti Seznam.cz, a.s. Zaměřuje se především na stanovení cenové politiky a oceňování hodnoty produktů. Dále práce rozebírá využití elektronických médií, reklamní formáty elektronických internetových médií a srovnává elektronická média s médii klasickými. Přináší informace o internetové společnosti Seznam.cz, a.s. a přehled o produktech Seznamu spolu s cenovým vymezením a specifikovanými přínosy jednotlivých produktů. Práce pojednává o určení cen reklamních produktů Seznamu, vývoji cen reklamních produktů, analýze tržeb, ale obsahuje i praktické vyhodnocení klientské kampaně a specifikace přínosů, zhodnocení obchodní strategie společnosti Seznam.cz, a.s.
dc.format 58
dc.format.extent 466042
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject cena cs
dc.subject cenová politika cs
dc.subject strategická analýza cs
dc.subject internetová média cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject price en
dc.subject price policy en
dc.subject strategy analyses en
dc.subject internet media en
dc.subject on-line advertising en
dc.subject on-line marketing en
dc.title Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz, a.s.
dc.title.alternative Price strategy analysis in the company Seznam.cz, a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesys deals about the problematic of price strategies in the internet company Seznam.cz, a.s. It focuses on the setting-up of the price policy and evaluation of the value of the products. Futher this thesys analyses the use of electronical media, the advertising forms in electronical internet media and compares electronical media with classical media. There is a description of the internet company Seznam.cz, a.s. and a listing of products offered by Seznam together wiht futher price description of these products and specification of their contribution. There is also a description of price establishing of the advertising products in this company, the price developement of the products, analysis of the turnover, description of marketing strategy of the company Seznam.cz, a.s. and proposals of inovations in the field of prices.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 532
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account