Analýza věrnostního programu v obchodní firmě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza věrnostního programu v obchodní firmě

Show full item record

No preview available
Title: Analýza věrnostního programu v obchodní firmě
Author: Jurášková, Olga
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu, který jsem po tři roky realizovala v české obchodní firmě zabývající se prodejem stavebních materiálů. Věrnostní program byl určen koncovým zákazníkům. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda je věrnostní program efektivním nástrojem podpory prodeje a zda vede k opakovaným nákupům a nárůstu obratu. Analýzou různých kriterií a výstupů z věrnostního programu jsem se snažila zjistit efektivitu tohoto motivačního nástroje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35464
Date: 2005-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 568


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account