Analýza věrnostního programu v obchodní firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza věrnostního programu v obchodní firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Jurášková, Olga
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:29Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:29Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35464
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu, který jsem po tři roky realizovala v české obchodní firmě zabývající se prodejem stavebních materiálů. Věrnostní program byl určen koncovým zákazníkům. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda je věrnostní program efektivním nástrojem podpory prodeje a zda vede k opakovaným nákupům a nárůstu obratu. Analýzou různých kriterií a výstupů z věrnostního programu jsem se snažila zjistit efektivitu tohoto motivačního nástroje.
dc.format 44 s., 18 s. obr. příloh
dc.format.extent 427254
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject bonus cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject náklady cs
dc.subject obrat cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject primární informace cs
dc.subject sekundární informace cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject zákaznická databáze cs
dc.subject bonus en
dc.subject effectiveness en
dc.subject marketing research en
dc.subject costs en
dc.subject turnover en
dc.subject sales promotion en
dc.subject primary information en
dc.subject secondary information en
dc.subject loyalty programme en
dc.subject customer´s database en
dc.title Analýza věrnostního programu v obchodní firmě
dc.title.alternative Analysis of Loyalty Programme in Trade Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis looks into the analysis of the loyalty programme, which was realized for three years in a Czech trade company dealing with the sale of building materials. The loyalty programme was primarily determined to address end customers. The thesis aims to find out whether the loyalty programme is an effective tool of sales promotion and whether it leads to further purchases and consequently to the growth of turnover. The objective was to assess the effectiveness of this motivation tool by analyzing various criteria and outputs resulting from the loyalty programme.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 568
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-04-29


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account