CRM - moderní metoda péče o zákazníky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

CRM - moderní metoda péče o zákazníky

Show full item record

No preview available
Title: CRM - moderní metoda péče o zákazníky
Author: Kalmus, Alexandr
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Bakalářská práce se věnuje posouzení pravdivosti hypotézy, že Costumer Ralationship Management – Řízení vztahů se zákazníky, je moderní metodou péče o zákazníka, která přináší výsledky především ve zvýšení kvality vztahu zákazníka k firmě, dále v posílení jeho důvěry k firmě a současně ke snížení nákladů na obsloužení zákazníků. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem výpočetní techniky a zaváděním komplexních informačních systémů do činnosti společnosti, přičemž není rozhodující její velikost, ale spíše stupeň jejího zaměření na budování vztahů se zákazníkem. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na proces implementace systémů CRM do prostředí on-line obchodování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35465
Date: 2005-02-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 569


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account