Možnosti uplatnění v oboru PR v Německu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Možnosti uplatnění v oboru PR v Německu

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti uplatnění v oboru PR v Německu
Author: Spiess-Velčovská, Kateřina
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza trhu Public Relations v Německu. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních studií a především z mých osobních zkušeností z pracovního trhu v Německu. Základní informace o Public Relations v Německu jsou uvedeny v teoretické části. První kapitola přibližuje obecnou situaci oboru marketingové komunikace v Německu, druhá specifika práce v oboru PR, dále popisuji nové produkty PR a v závěru podávám nástin současné situace na německém pracovním trhu v oboru PR. Druhá část bakalářské práce je sumarizací výsledků, které vyplynuly z dotazníkového průzkumu. Cílem průzkumu bylo získat informace o postojích předních německých PR agentur k vysokoškolským absolventům ze střední a východní Evropy a zjistit jejich možnosti uplatnění v oboru PR v Německu. Průzkum proběhl v období leden/únor 2005.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35478
Date: 2005-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 582


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account