Možnosti uplatnění v oboru PR v Německu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti uplatnění v oboru PR v Německu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Spiess-Velčovská, Kateřina
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:31Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:31Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35478
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza trhu Public Relations v Německu. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních studií a především z mých osobních zkušeností z pracovního trhu v Německu. Základní informace o Public Relations v Německu jsou uvedeny v teoretické části. První kapitola přibližuje obecnou situaci oboru marketingové komunikace v Německu, druhá specifika práce v oboru PR, dále popisuji nové produkty PR a v závěru podávám nástin současné situace na německém pracovním trhu v oboru PR. Druhá část bakalářské práce je sumarizací výsledků, které vyplynuly z dotazníkového průzkumu. Cílem průzkumu bylo získat informace o postojích předních německých PR agentur k vysokoškolským absolventům ze střední a východní Evropy a zjistit jejich možnosti uplatnění v oboru PR v Německu. Průzkum proběhl v období leden/únor 2005.
dc.format 44 s.
dc.format.extent 416413
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject PR v Německu cs
dc.subject Podniková komunikace v Německu cs
dc.subject PR kampaň Mercedes-Benz cs
dc.subject Specifika práce v oboru PR v Německu cs
dc.subject Komunikace s německými žurnalisty cs
dc.subject Zásady PR práce v Německu cs
dc.subject Event PR cs
dc.subject H&M PR kampaň cs
dc.subject Fruit of the Loom PR kampaň cs
dc.subject Weblogs cs
dc.subject Finanční ohodnocení PR pracovníků v Německu cs
dc.subject Dotazníkový průzkum pro německé PR agentury cs
dc.subject PR in Germany en
dc.subject Corporate Communication in Germany en
dc.subject Mercedes-Benz PR campaign en
dc.subject Specification of work in PR branch in Germany en
dc.subject Communication with German journalists en
dc.subject Basics PR-work in Germany en
dc.subject Event PR en
dc.subject H&M PR campaign en
dc.subject Fruit of the Loom PR campaign en
dc.subject Weblogs en
dc.subject Compensation of PR Specialists in Germany en
dc.subject Research in German PR agencies en
dc.title Možnosti uplatnění v oboru PR v Německu
dc.title.alternative Chances to work in the PR branch in Germany
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is an analysis of the situation of the Public Relations market in Germany. It is mainly based on literature, on diverse studies and on personal experience from my work in Germany. General information about the branch Public Relations in Germany is included in the first part of my bachelor thesis. In the first chapter, the situation of the marketing communication market in Germany is described. The second chapter is about the particularities of Public Relations, the third chapter outlines new instruments of PR and the last theoretical chapter is a summary of the current situation on the German PR job market. The second part of my Bachelor Thesis is based on personal research. The goal of this research was to get information about the attitudes of the most successful German PR agencies to the graduated students of the East and Middle Europe and to get information about their chances to work in the PR branch in Germany. This research was performed in January/February 2005.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 582
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account