Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací?

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací?

Show full item record

No preview available
Title: Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací?
Author: Kalmus, Alexandr
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce se věnuje posouzení pravdivosti hypotézy, že Costumer Relationship Management - Řízení vztahů se zákazníky, je "novým božstvem marketingových komunikací". CRM je především moderní metodou péče o zákazníka, která přináší výsledky ve zvýšení kvality vztahu zákazníka k firmě a v posílení jeho důvěry a loajality k firmě. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem nových komunikačních prostředků. Tomu také odpovídá jeho postavení v řetězci marketingových komunikací, kdy je role CRM podmíněna kvalitou využití jednotlivých prostředků komunikace a jejich rozsahem. Součástí práce je analýza českého trhu CRM systémů a také projekt optimalizace systému CRM v konkrétní firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3552
Date: 2007-04-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4944


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kalmus_2007_dp.pdf 886.6Kb PDF View/Open
kalmus_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
kalmus_2007_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account