Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.
Author: Zdražil, Tomáš
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Práce pojednává o hlavním propagačním materiálu společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. pro rok 2005 – Sales Packu (také označovanému jako prodejní materiál). Popisuje proces, který je nutný k vytvoření relevantního, úplného a užitečného nástroje podporujícího prodej produktů v segmentu přepravních služeb. Dává návod nejen na efektivnější vedení celého projektu, ale nastiňuje i nutnost inovace v elektronických médiích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35585
Date: 2004-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 723


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account